Infolinka: 734 864 762
 
  • Nákupní košík
    0,00 €
    0
 
 

Reklamace nekompletní zásilky

REKLAMACE NEKOMPLETNÍ ZÁSILKY

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží mezi údaji na faktuře a skutečně dodaným zbožím, je kupující povinen podat okamžitě (telefonicky, e-mailem, osobně), nejpozději však do tří pracovních dnů písemnou zprávu o těchto vadách prodávajícímu. Při nedodržení této lhůty nebude reklamace uznána. V případě, že je tato reklamace uznána jako oprávněná, může kupující požadovat dodání prokazatelně chybějícího zboží - u množstevní vady nebo výměnu zboží jiného druhu za zboží kupujícím původně objednané - u vady druhové.

Pokud se jedná o záměnu zboží, bude vám zboží vyměněno

  • výměnnou zásilkou DPD

Pokud se jedná o nekompletní dodávku, bude vám zboží posláno přepravní společností.

 

Provozováno naProvozováno na systému NetShops
GoPay